We are DreiKreis

We stand for humanity, attentiveness and authenticity. We bring these values into the personnel service. In doing so, we want to accompany people in an important phase of their lives and foster sustainable and long-term relationships with our clients and applicants.

Within DreiKreis we also value enjoying work and a fruitful cooperation. Flexible work scheduling, a variety of activities and communication on equal terms are therefore part of our everyday working life.

Three groups – companies, experts and our team – come together in a “circle of three”. We give experts access to interesting and exciting jobs and projects, and at the same time help companies to save resources and time.

Scrum is a management framework with which we organise ourselves in an agile, transparent, team-oriented, planned and efficient way. We set our goals in four-week sprints, which we break down into daily tasks. In addition, a project board helps us to track our projects on an ongoing basis. Scrum also helps us to constantly improve and learn by conducting regular reviews and retrospectives and constantly putting ourselves to the test.

InKreis is our programme for inclusive recruiting. For this purpose, we work together with associations and partner companies. With InKreis we place highly qualified and motivated employees with special needs in the IT and tech industry. Read more here about InKreis.

“Ich hatte das Glück, nach einigen Erfahrungen mit Konkurrenzfirmen, in den Händen von IT Recruiter DreiKreis zu landen. Der Unterschied hinsichtlich Service- und Kundenorientierung aber auch die Qualität der Prozesse und Kandidaten haben mich restlos überzeugt.”

Mag. Roman Chromik (Cards & Systems EDV-Dienstleistungs GmbH, Geschäftsführung)

“DreiKreis hat ein ganz tolles Team mit viel Elan, Ehrgeiz und jeder Menge Spaß!”

Ursula Oberhollenzer (Blue Cube – Agentur für nachhaltige Kommunikation, Geschäftsführung)

“Der Erstkontakt und auch die weiteren Termine waren professionell, gut aufbereitet und die Mitarbeiter konnten ein klares Bild über die offene Stelle vermitteln. Es hat mir Freude gemacht mit Ihnen in dieser Zeit zusammen arbeiten zu dürfen.”

Ing. Jürgen Grassler (Teamleitung, IT Experte)

“Ich habe mit DreiKreis den besten Partner gefunden, um IT Fachkräfte zu finden, die gerne bei Willhaben arbeiten. Die Mitarbeiter von DreiKreis waren von Anfang an super offen und die Zusammenarbeit ist sehr entspannt. Ich habe bei DreiKreis nie das Gefühl, dass ich aus meiner Firma rausgehen muss. DreiKreis ist wie eine Verlängerung von uns. Ich bekomme auch immer ehrliche Feedbacks, was unsere Arbeit verbessert. DreiKreis hat uns tolle Kandidaten geliefert.”

Annalena Pfeifer-Weidenhaus (willhaben internet service GmbH. Recruiting & Employer Branding)

“Ein tolles und professionelles Team. Ich freue mich schon auf die nächste Zusammenarbeit!”

Christian Schleining (Frontend Developer, IT expert)

“Ich wechsle IT Projekte und Firmen sehr oft. Für mich ist DreiKreis eine gute IT-Recruiting Agentur, weil sie mir sehr geholfen haben, in interessante Projekte in Wien reinzukommen. Eine Empfehlung!”

⭐⭐⭐⭐⭐

Martej Rehak (IT Expert, Java Developer)

“Sie machen die Besetzung von komplizierten Positionen bei uns einfacher. Es ist eine Freude mit Ihrem Team zu arbeiten!”

Martin Neumann (Kapsch BusinessCom, Operations Strategy Architect)

“DreiKreis ist Termin-Zuverlässigkeit, gute Profilaufbereitung und gutes G’spür für die Leut’ – DANKE und viel Erfolg noch DreiKreisler!”

Sebastian Skalic (EnCon – Software Engineering und Consulting, Geschäftsführung)

“Sehr kompetente, freundliche und persönliche Betreuung! Ich freue mich auf die weitere gute Zusammenarbeit.”

Wolfgang König (Kapsch TrafficCom)

“I have been so pleased to work with DreiKreis. Whether you are a job seeker or an employer, I highly recommend DreiKreis for your needs. I have been completely satisfied and pleasantly surprised by their attention to detail and superb level of personal attention.”

Kelly Geyer (Scrum Master, IT Expert)

Get in touch with us

Contactform